Khamis, 9 Jun 2011

aksi panas depan esbok...salah ke?


layannnnn



saya tak faham
apa yang kecoh-kecoh sangat pasal video prema yin ni
takde bende lah
gegituh aje.
taklah sehangat video maria ozawa
hukhukhuk

but then
dari orang tak kenal sapa gegerl neh
last2 kenal gak 1 malaysia sapa Prema yin ni
cayalah
>.<

korang semua chillex lar
tak suka jangan tengok!
as simple as that

 
 
note
ade tu pung pang pung pang cakap soal halal haram
tapi dia semayang pon tak
ado!


 
 
 
sekian,belog kali ini.

yang tak pernah nk dancing2 depan esbok,
achik ezam

5 ulasan:

achik ezam berkata...

crapped!!!!

esbok kt uma sewa ni dh kena angkut dgn owner dia

huwaaaaaaa dah takde esbok!!!!!!

mynshazmin berkata...

betul..x suka jgn tgk.. hehe

btw, kena beli esbok bru la nampaknya..

achik ezam berkata...

myn:hujung bulan baru dapat esbok 2nd hand..hehehe

mynshazmin berkata...

hehehe..oklah tuh.. 2 minggu lagi lebey kurang.. tungguuuu

Aretikz berkata...

Dari xterkenal jd terkenal ho? hehe.. tp.. kalau tiada orang nak kecam.. mungkin si pembuat akan fikir "orang Malaysia tak kisah pun apa aku buat, bukan salah di sisi islam" hehe..