Ahad, 13 Mei 2012

hari emak awak hari emak saya juga emak dia jugak ke?


haloooooooo lamanyaaaaa tak updet
sawangg sudeyyyyy
baideway hari ni hari apa?
ye ye hari ni hari ahad
ado ku kesah!
hahahaha

ok memula kita camwhore solo dulu
ni muka pagi tadi
tanpa mekap tanpa mandi juga
kahkahkahkah
kesah?

*maseh belom laku-laku*

hari ini hari spesel
hari ini hari emak sedunia
emak awak, emak saya, emak dia, emak mereka,
hahahaha

*Ya ampon comelnyaaaa LOL*

bukanlah maksudnya hari-hari lain tu emak tak spesel
hari ni kira extra spesel sikit lorrr
my emak is always spesel for me
walopon tak dapat penuhi 100%
request beliau sobbbssss
(T_T)


ada jugok org kata selebret hari ibu ni harommmm
kemonlahhhh
jangan sempitkan minda
itu haram ini haram
ntah ntah awak tu pon harammmmm
hahahahharammmm

chilllexx


whatever
awak tak sambut awak duduk diam-diam

(^.^)


ololololo manisnya kita kan emak kan

thanks emak sebab sempena hari ibu
emak masak makaroni goreng untuk breakfast
emak jugak nak masak ikan kerapu sweet sour nanti 

hahahahaha
ha lah emak masak
kalau kita masak tak sedap
ailebiulah emak
hahahaha

untuk mereka yang masih beribu
jaga emak/mama/ibu/umi awak tu elok-elok
yang sudah pergi
doakan mereka setiap hari tanpa henti
doa anak terhadap ibu dan bapa
takkan sesekali terputus ok

*6 hero 1 heroin and 1 super hero iaitu abah kami*

untuk emak saya
Hajjah Siti Lazmah binti Haji Masir
thanks sebab besarkan kami semua adek beradik
dari kecik sampai gemok gedempol
hahahah

emakkkkk
nak nenennnn
eh salah
dushhhhh
hahahaa

to my emakk
I love you more than a love song
setiap saat setiap minit setiap jam
I belongs to you.I love you
memuahhhhh
love you emak
*gittew*




sekian,belog kali ini.

Yang anaknya masih belum beribu (LOL)
achik ezam

4 ulasan:

mynshazmin berkata...

happy mothers day to ur mum..:)

achik ezam berkata...

thanks myn :))

happy mthers day to ur mom too

iQa~ berkata...

anak mak sgt u... =)

achik ezam berkata...

iqa;hahahaha biasa2 aje :)